Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- 2 tot 5 jaar relevante werkervaring
- Goede communicatieve en adviesvaardigheden
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Een goed inlevingsvermogen en organisatiesensitiviteit
Wat krijg je?
- €4.088 - €5.897 bruto p/m o.b.v. 36 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 32 tot 36-urige werkweek
- 189,8 vakantie-uren o.b.v. 36 uur
- Uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden met trainingen, opleidingen en een persoonlijk loopbaanontwikkelingsbudget van €900 per jaar, ondersteund door de Bo-Ex Academy en het KLIMMR netwerk
- Een uitgebreid vitaliteitsprogramma inclusief gezonde voeding, wellness-faciliteiten, persoonlijke coaching, een jaarlijks vitaliteitsbudget van €450 netto en een eindejaarsuitkering
- Een uitstekend pensioenplan, waarbij ook aan jouw toekomst na Bo-Ex wordt gedacht
- Thuiswerkvergoeding en alle middelen om hybride te kunnen werken
Wat doe je?
- 35% Collega’s en Management op HR-gebied adviseren en ondersteunen
- 25% HR-beleid ontwikkelen en implementeren
- 20% Personeelsadministratie beheren
- 15% Aan werving- en selectieproces werken
- 5% Aan projecten werken
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Marlies Bradwolff
Teamcoördinator HR
Vacature
Als HR Adviseur bij Bo-Ex ervaar je alle aspecten van het vakgebied en werk je op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Er liggen mooie uitdagingen voor de organisatie omdat er in een veranderende omgeving gewerkt wordt en het dagelijks werk voor de bewoners wordt gecombineerd met de ontwikkelingen in het vastgoed die over 50 tot 100 jaar ook nog zichtbaar zijn. Binnen de organisatie staan thema's als procesgericht werken, klanttevredenheid, werkgeluk en vitaliteit de komende periode centraal, thema's waar HR actief bij betrokken is. De HR-missie is: werken aan de bevlogenheid en het werkgeluk van medewerkers en daarmee aan een slagvaardig Bo-Ex. Samen met je collega's zorg je ervoor dat er aandacht is voor de organisatorische kant.
In je dagelijkse werkzaamheden ben je actief betrokken bij de personeelsadministratie, beheer je het ziekteverzuim en houd je je actief bezig met het werving- en selectieproces. Dit houdt in dat je vacatures opstelt, sollicitatiegesprekken voert en de juiste kandidaten selecteert. Je zorgt verder voor een vlotte afhandeling van administratieve processen en draagt bij aan het creëren en behouden van een gezonde en productieve werksfeer.
Je bent onderdeel van een HR-team dat bestaat uit een Teamcoördinator/HR adviseur en een Salarisadministrateur. Samen vormen jullie een hecht team dat elkaar ondersteunt en waarbinnen ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief. Deze functie is een mooie kans om jouw kennis en kunde in te zetten en te groeien in een professionele en ondersteunende omgeving.
De verwerking van de reacties wordt verzorgd door Vacaturepro.nl
Als je het leuk vindt om met mensen van diverse achtergronden en niveaus te werken en je stevig in je schoenen staat, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Een leuke werkdag is afwisselend. Zo schrijf je bijvoorbeeld een beleidsstuk, voer je een nieuwe collega in het systeem in, houd je een sollicitatiegesprek en maak je een rapport voor het MT.
Een minder leuke werkdag bestaat vooral uit het afhandelen van veel administratie en e-mails. Dit zijn niet de meest uitdagende werkzaamheden, maar het zorgt wel voor een opgeruimd gevoel.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Mails lezen en beantwoorden
- HR-weekstart
- Vragen van collega's beantwoorden
- Advies voor MT opstellen
- Beleidsstukken voorbereiden
- Verzuimdossiers bijwerken
-
- Lunch
- MT-overleg
- Actiepunten opvolgen
- Sollicitatiegesprekken voeren
- Vragen van collega's beantwoorden
- Aan HR-beleid werken
-
- Vragen van collega's beantwoorden
- Lunch
- Aan project werken
- Administratie verwerken
- Nieuwe collega in systeem zetten
- Aan HR-beleid werken
- Mails lezen en beantwoorden
-
- Lunch
- Vacature opstellen
- Salarismutaties en -stroken controleren
- Intern overleg
- Advies voor MT opstellen
- Een-op-een met collega
- Vragen van collega's beantwoorden
-
- Lunch
- Aan project werken
- Mails lezen en beantwoorden
- Aan beleidsstukken werken
- Sollicitatiegesprek voeren
- Vragen van collega's beantwoorden
- Mails lezen en beantwoorden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Als je bij Bo-Ex werkt, dan wordt samen met jou gekeken naar wat jij nodig hebt om je werk met plezier en succes te doen. Bij Bo-Ex krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen met trainingen, opleidingen en maatwerkopties, inclusief een jaarlijks loopbaanbudget. We hebben onze eigen Bo-Ex Academy hiervoor. Ons vitaliteitsprogramma ondersteunt je welzijn met gratis fruit, een gezond bedrijfsrestaurant, lunchwandelingen, persoonlijke coaching en een vitaliteitsbudget. Naast het loopbaanbudget heb je toegang tot workshops en inspiratiesessies van het KLIMMR-netwerk. Al deze initiatieven zijn gericht op jouw duurzame ontwikkeling en wendbaarheid voor toekomstige uitdagingen.
Werken bij Bo-Ex
Als Utrechtse woningcorporatie biedt Bo-Ex betaalbaar en goed wonen. Bo-Ex verhuurt en beheert vooral sociale huurwoningen (maar ook in mindere mate vrijesectorwoningen en bedrijfsmatige panden) in de stad Utrecht. We staan in directe verbinding met onze bewoners, de gemeente en partners. Wij begrijpen als geen ander hoe waardevol wonen is. Dat motiveert ons. Bo-Ex gaat daarom veel verder dan alleen wonen. Denk hierbij aan welzijn en zorg, schoon en veilig en het bevorderen van kansen in de samenleving voor onze bewoners. Wij kijken wat de bewoners zelf kunnen en willen bijdragen aan hun woonomgeving, buurt en medebewoners. Voor partners kan dat meer meepraten en meebeslissen betekenen. In alle gevallen inspireren bewoners en partners ons om ons werk zo goed mogelijk te doen. De Bo-Ex-cultuur zit in elk van ons. Als vooruitstrevende innovatieve netwerkorganisatie vragen we flexibiliteit, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid van onze medewerkers. Onze organisatiewaarden zijn de bewoner centraal, saamhorigheid en verantwoordelijkheid geven en nemen. Dit geeft ons richting, draagt bij aan onze identiteit en maakt onze medewerkers trots.
Wij geloven in de kracht van samenwerking en zetten ons dagelijks in voor het welzijn van onze bewoners. De medewerkers van Bo-Ex, variërend van onderhoudspersoneel tot administratieve krachten, en van projectleiders tot wijkconsulenten, zijn daarbij onmisbaar in het streven naar tevredenheid van onze bewoners. Bo-Ex is een kleurrijke, hechte en warme organisatie, waardoor het aanvoelt als een thuis voor zowel medewerkers als onze bewoners.
- Kantoor in Utrecht
- Circa 100 medewerkers
- Fijne balans werk-privé: hybride werken
- Uitgebreide arbeidsvoorwaarden
- Goede ontwikkelmogelijkheden
- Duurzaamheid hoog in het vaandel