Medewerker Huurders Contact Centrum
Bo-Ex Utrecht
Wat is vereist?
- Mbo werk- en denkniveau
- Relevante werkervaring is een pre
- Goed verantwoordelijkheid kunnen nemen en door kunnen vragen indien nodig
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Sociaal ingesteld, vastberaden, enthousiast, klant- en oplossingsgericht
Wat krijg je?
- €2.831 - €3.438 bruto p/m (afhankelijk van ervaring en kennis) en o.b.v. een 36-urige werkweek
- 18 tot 20-urige werkweek
- 189,8 vakantie uren o.b.v. een 36-urige werkweek
- Functionele opleidingsmogelijkheden en een individueel loopbaanbudget van max. €4.500,- (op basis van 36 uur)
- Vitaliteitsbudget €450,- netto per jaar
- Reiskostenvergoeding
Wat doe je?
- 75% Telefonisch klantcontact hebben
- 15% Administratieve werkzaamheden uitvoeren
- 10% De balie beheren
Stel direct een vraag
Sander Coumou
Teamleider Klant & Verhuur
Vacature
Als Medewerker Huurders Contact Centrum bij Bo-Ex ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van alle eerstelijns contacten van de bewoners en relaties van de organisatie. Het contact loopt grotendeels via de telefoon, mail, websiteformulieren en balie. Je behandelt klantvragen en haalt daarbij informatie uit de kennisbank. Vragen van bewoners kunnen bijvoorbeeld gaan over het opzeggen van de huur of melding van een reparatieverzoek. Al je handelingen en administratie leg je zorgvuldig vast in het klantvolgsysteem.
In deze functie streef je voortdurend naar het verbeteren van processen. Denk hierbij aan het optimaliseren van gesprekstechnieken of het vergaren van meer standaardinformatie om vragen inhoudelijk te beantwoorden. Verder is het geven van feedback (op elkaars werk) ook een belangrijk aspect in deze functie.
Je komt terecht in een team van negen vaste medewerkers aangevuld met flexpoolers. Het team bestaat uit diverse professionals met verschillende achtergronden en leeftijden. Je leidinggevende is de Teamleider Klant & Verhuur. Binnen het team werk je in shifts: maandag t/m donderdag van 08.00 uur tot 13.00 uur of van 11.30 uur tot 16.30 uur en op de vrijdag van 08.00 uur tot 12.30 uur. Bo-Ex verwacht hierin wel aanpassingsvermogen in geval van verzuim, vakantie etc. van een collega
Voor deze functie worden twee medewerkers gezocht.
Als je het leuk vindt om klantcontact te hebben, mensen graag helpt en je het uitdaging vindt om met verschillende soorten klanten om te gaan, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag een gesprek met een klant die je met succes hebt kunnen helpen. Je neemt plaats aan de balie waar je verschillende klanten helpt en werkt de administratieve taken bij.
Op een matige werkdag heb je te maken met een boze en onredelijke klant. De wachtrij loopt op en je merkt dat klanten hun geduld verliezen, waardoor alle gesprekken die volgen beladen zijn en het lijkt alsof alle frustraties op jou worden gericht.
-
- Telefonisch klantcontact hebben
- Lunch
- Dag afronden
- Dagstart
-
- Lunch
- Dag afronden
- Dagstart
- Telefonisch klantcontact hebben
-
- Dagstart
- Lunch
- Dag afronden
- Telefonisch klantcontact hebben
-
- Lunch
- Dagstart
- Telefonisch klantcontact hebben
- Dag afronden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Als je bij Bo-Ex werkt, dan wordt samen met jou gekeken naar wat jij nodig hebt om je werk met plezier en succes te doen. Bij Bo-Ex krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen met trainingen, opleidingen en maatwerkopties, inclusief een jaarlijks loopbaanbudget. We hebben onze eigen Bo-Ex Academy hiervoor. Ons vitaliteitsprogramma ondersteunt je welzijn met gratis fruit, een gezond bedrijfsrestaurant, lunchwandelingen, persoonlijke coaching en een vitaliteitsbudget. Naast het loopbaanbudget heb je toegang tot workshops en inspiratiesessies van het KLIMMR-netwerk. Al deze initiatieven zijn gericht op jouw duurzame ontwikkeling en wendbaarheid voor toekomstige uitdagingen.
Werken bij Bo-Ex
Als Utrechtse woningcorporatie biedt Bo-Ex betaalbaar en goed wonen. Bo-Ex verhuurt en beheert vooral sociale huurwoningen (maar ook in mindere mate vrijesectorwoningen en bedrijfsmatige panden) in de stad Utrecht. We staan in directe verbinding met onze bewoners, de gemeente en partners. Wij begrijpen als geen ander hoe waardevol wonen is. Dat motiveert ons. Bo-Ex gaat daarom veel verder dan alleen wonen. Denk hierbij aan welzijn en zorg, schoon en veilig en het bevorderen van kansen in de samenleving voor onze bewoners. Wij kijken wat de bewoners zelf kunnen en willen bijdragen aan hun woonomgeving, buurt en medebewoners. Voor partners kan dat meer meepraten en meebeslissen betekenen. In alle gevallen inspireren bewoners en partners ons om ons werk zo goed mogelijk te doen. De Bo-Ex-cultuur zit in elk van ons. Als vooruitstrevende innovatieve netwerkorganisatie vragen we flexibiliteit, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid van onze medewerkers. Onze organisatiewaarden zijn de bewoner centraal, saamhorigheid en verantwoordelijkheid geven en nemen. Dit geeft ons richting, draagt bij aan onze identiteit en maakt onze medewerkers trots.
Wij geloven in de kracht van samenwerking en zetten ons dagelijks in voor het welzijn van onze bewoners. De medewerkers van Bo-Ex, variërend van onderhoudspersoneel tot administratieve krachten, en van projectleiders tot wijkconsulenten, zijn daarbij onmisbaar in het streven naar tevredenheid van onze bewoners. Bo-Ex is een kleurrijke, hechte en warme organisatie, waardoor het aanvoelt als een thuis voor zowel medewerkers als onze bewoners.
- Kantoor in Utrecht
- Circa 100 medewerkers
- Fijne balans werk-privé: hybride werken
- Uitgebreide arbeidsvoorwaarden
- Goede ontwikkelmogelijkheden
- Duurzaamheid hoog in het vaandel