Wat is vereist?
- Mbo werk- en denkniveau
- Ervaring met klantencontact
- Je bent digitaal vaardig
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je werkt goed in een afwisselende omgeving en bent klantgericht
- Je bent beschikbaar op vrijdagochtend
Wat krijg je?
- €3.114 - €3.892 bruto p/m o.b.v. een 36-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 25 tot 36-urige werkweek
- 189,8 vakantie-uren o.b.v. een 36-urige werkweek
- Een persoonlijk opleidingsbudget van €900 per jaar en een eigen academy
- Een vitaliteitsregeling en een goed pensioen
- Telefoon en laptop
Wat doe je?
- 40% Telefoongesprekken voeren
- 10% Baliewerkzaamheden uitvoeren
- 45% Schriftelijke/administratieve taken uitvoeren
- 5% Intern overleg
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Ronald Elenbaas
Teamleider
Vacature
Als Medewerker HCC (Huurders Contact Centrum) bij Bo-Ex ben je verantwoordelijk voor het professioneel beantwoorden van vragen van bewoners met betrekking tot hun woning en woonomgeving. Door gerichte vragen te stellen en je in te leven in de situatie van de bewoner, weet je de benodigde informatie te verzamelen en deze om te zetten naar de juiste acties. Het merendeel van de vragen wordt telefonisch gesteld. Je werkt graag samen en zorgt ervoor dat bewoners snel en effectief geholpen worden.
Binnen het Huurders Contact Centrum maak je deel uit van een team waarin collegiaal overleg centraal staat. Daarnaast ben je in staat om zelfstandig te werken en pak je actief vragen van bewoners op. Tijdens de gesprekken met bewoners komen onderwerpen aan bod die kunnen bijdragen aan verbeteringen binnen de organisatie op het gebied van klantgerichter en efficiënter werken. Deze draag je aan tijdens de dagstart, waarin je deze bespreekt met je collega's.
Als je het leuk vindt om veel met bewoners in contact te zijn en hen te helpen, en je goed om kunt gaan met het voortdurend spreken van nieuwe mensen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je een passende oplossing kunnen geven aan een bewoner en heb je leuk contact met je collega's.
Op een minder leuke werkdag heb je een boze bewoner aan de telefoon die niet duidelijk communiceert, waardoor je de vraag niet goed hebt kunnen begrijpen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Dagstart
- Schriftelijke/administratieve taken uitvoeren
- Telefonische vragen beantwoorden
-
- Dagstart
- Schriftelijke/administratieve taken uitvoeren
- Telefonische vragen beantwoorden
- Lunch
-
- Lunch
- Dagstart
- Telefonische vragen beantwoorden
- Schriftelijke/administratieve taken uitvoeren
-
- Dagstart
- Schriftelijke/administratieve taken uitvoeren
- Telefonische vragen beantwoorden
- Lunch
-
- Dagstart
- Schriftelijke/administratieve taken uitvoeren
- Lunch
- Telefonische vragen beantwoorden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Als je bij Bo-Ex werkt, dan wordt samen met jou gekeken naar wat jij nodig hebt om je werk met plezier en succes te doen. Bij Bo-Ex krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen met trainingen, opleidingen en maatwerkopties, inclusief een jaarlijks loopbaanbudget. We hebben onze eigen Bo-Ex Academy hiervoor. Ons vitaliteitsprogramma ondersteunt je welzijn met gratis fruit, een gezond bedrijfsrestaurant, lunchwandelingen, persoonlijke coaching en een vitaliteitsbudget. Naast het loopbaanbudget heb je toegang tot workshops en inspiratiesessies van het KLIMMR-netwerk. Al deze initiatieven zijn gericht op jouw duurzame ontwikkeling en wendbaarheid voor toekomstige uitdagingen.
Werken bij Bo-Ex
Als Utrechtse woningcorporatie biedt Bo-Ex betaalbaar en goed wonen. Bo-Ex verhuurt en beheert vooral sociale huurwoningen (maar ook in mindere mate vrijesectorwoningen en bedrijfsmatige panden) in de stad Utrecht. We staan in directe verbinding met onze bewoners, de gemeente en partners. Wij begrijpen als geen ander hoe waardevol wonen is. Dat motiveert ons. Bo-Ex gaat daarom veel verder dan alleen wonen. Denk hierbij aan welzijn en zorg, schoon en veilig en het bevorderen van kansen in de samenleving voor onze bewoners. Wij kijken wat de bewoners zelf kunnen en willen bijdragen aan hun woonomgeving, buurt en medebewoners. Voor partners kan dat meer meepraten en meebeslissen betekenen. In alle gevallen inspireren bewoners en partners ons om ons werk zo goed mogelijk te doen. De Bo-Ex-cultuur zit in elk van ons. Als vooruitstrevende innovatieve netwerkorganisatie vragen we flexibiliteit, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid van onze medewerkers. Onze organisatiewaarden zijn de bewoner centraal, saamhorigheid en verantwoordelijkheid geven en nemen. Dit geeft ons richting, draagt bij aan onze identiteit en maakt onze medewerkers trots.
Wij geloven in de kracht van samenwerking en zetten ons dagelijks in voor het welzijn van onze bewoners. De medewerkers van Bo-Ex, variërend van onderhoudspersoneel tot administratieve krachten, en van projectleiders tot wijkconsulenten, zijn daarbij onmisbaar in het streven naar tevredenheid van onze bewoners. Bo-Ex is een kleurrijke, hechte en warme organisatie, waardoor het aanvoelt als een thuis voor zowel medewerkers als onze bewoners.
- Kantoor in Utrecht
- Circa 100 medewerkers
- Fijne balans werk-privé: hybride werken
- Uitgebreide arbeidsvoorwaarden
- Goede ontwikkelmogelijkheden
- Duurzaamheid hoog in het vaandel